Avatar billede hlt Juniormester
11. maj 2016 - 11:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Soapclient til at hente data via webservice

Hejsa,
Jeg skal have lavet et kald til en webservice. Denne webservice skal have brugernavn og password til authentication i en soapheader. selve webservicen tager 3 parametre og returnere lidt xml som svar. Er der nogen der ved hvordan jeg kan gøre det? Det skal bruges i en wordpress installation.
Jeg har prøvet nogle forskellige eksempler, men ingen ser ud til at virke. Nogen af dem får godt nok fat i servicen, men så mangler der enten mine soap authentication eller mine parametre. Hvordan sender jeg begge del med når jeg kalder min webservice?
Avatar billede pct Nybegynder
11. maj 2016 - 11:48 #1
Jeg bruger Storm, og er meget glad for den :)
Avatar billede hlt Juniormester
11. maj 2016 - 12:35 #2
Mener du PHPstorm? Det er mange år siden jeg sidst programmerede i PHP, så jeg meget rusten :-)
Avatar billede pct Nybegynder
11. maj 2016 - 12:49 #3
Avatar billede hlt Juniormester
11. maj 2016 - 14:08 #4
Men det er jo bare et program til at bruge webservicen? Jeg skal bruge det i PHP kode til at hente data til en wordpress installation. Eller overser jeg noget?
Avatar billede pct Nybegynder
11. maj 2016 - 14:27 #5
Undskyld, så misforstod jeg dit indlæg :)
Avatar billede hlt Juniormester
11. maj 2016 - 14:44 #6
Min webservice virker fint. Hvis jeg tilgår den fra  f.eks .net, så virker den fint. Men jeg kan simpelthen ikke få hul igennem via PHP i min wordpress.
Avatar billede hlt Juniormester
11. maj 2016 - 15:59 #7
Det er ok :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
12. maj 2016 - 03:40 #8
Avatar billede hlt Juniormester
12. maj 2016 - 12:45 #9
Tak. fandt den igår. Men smid et svar så får du point :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
13. maj 2016 - 03:09 #10
svar