Avatar billede repsakasper Juniormester
13. maj 2016 - 10:06 Der er 1 løsning

Pivot tabel filtrerer automatisk data ud?

Hej Eksperter

Jeg har en række data i "sheet 1" og en tilhørende pivot tabel i "sheet 2"
Der er ingen filtrering eller sortering af nogen slags.

Jeg har lidt fået det problem, at når jeg opdaterer mit datasheet og så går ind i pivoten og trykker "refresh", så opdaterer den sandt nok, og værdierne (totalerne) ændres, som det bør, men den er begyndt at filtrere helt automatisk, således, at noget af mit data ikke kommer med i pivot oversigten, medmindre at jeg trykker på filteret og fjerner det.

Nogen der kan forklare, hvorfor den helt automatisk filtrerer i mit data? Og evt. hvordan jeg kan få den til at stoppe?
- Oprettelse af nyt excelark, giver ikke samme problem - Men mit nuværende exceldokument er ret omfattende, hvorfor det manuelle ekstraarbejde som udgangspunkt er bedre, end at skulle starte helt forfra! :)

Jeg kører Windows 7 med Office Professional Pro 2013.
Avatar billede repsakasper Juniormester
27. december 2017 - 19:45 #1
lukket