Avatar billede jisch Mester
17. maj 2016 - 11:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærm til GeForce 940M 2GB

Jeg har en bærbar Asus computer med GeForce 940M 2GB grafikkort. Det understøtter den indbyggede skærm i fuld HDMI (1920 x 1080). Computeren har udgang til HDMI, men ikke Displayport.
Jeg er interesseret i at købe en ekstern skærm med en opløsning på 2560 x 1440. Skærmen har både HDMI og DP indgang.
Kan denne skærm virke med computerens HDMI port med den ønskede opløsning.
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2016 - 13:33 #1
Det skulle ikke være nogen problem, da HDMI understøtter resolution 2560×1600.
Køb den skærm du er interesseret i og måske finde en docking station til den bærbar, hvis det er ledig.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
09. juni 2016 - 13:36 #2
Jeg ville være sikker før jeg købte. Producenterne plejer at angive hvad opløsning deres eksterne porte kan trække. Ellers lige tage fat i deres support.
Avatar billede jisch Mester
10. juni 2016 - 09:04 #3
Hej
Tak for svar.
Købte en anden computer med DP port. alt Ok