Avatar billede darkwader Juniormester
27. maj 2016 - 09:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan man oprette den personlige mappe via Group Poclies

Hej

hvis nu står for at skulle oprette 100 brugere i windows

Kan så få oprettet en personlig mappe som så efter følgende bliver den en share som bliver til et personligt drev via Group Policies

Eller skal man først oprettet en mappe så share den som personlig mappe for brugeren

På forhånd tak
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. maj 2016 - 20:39 #1
Du kan ikke oprette mapper via GPO, men opret mapperne via batch inden du mapper dem til brugerne (opret f.eks. brugerne i en txt-fil og brug %UserName% til at oprette dem efter).
Avatar billede darkwader Juniormester
30. maj 2016 - 08:18 #2
takker for svaret. Så er der ikke grund til at bruge mere krudt på det spor :-)
Ennu en gang tak for hjælpen

MVH
Darkwarder14