Avatar billede jcr18 Professor
02. juni 2016 - 09:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overflytning af kontaktpersoner

Hej alle. Jeg benytter windows 7 og outlook 2010. Jeg har lige haft en del problemer med den gamle datafil og har søsat en ny hvilket virker perfekt. Jeg mangler dog stadigvæk at kunne overflytte kalender og kontaktpersoner fra den gamle fil. Har prøvet at følge denne her vejledning https://support.office.com/da-dk/article/Importere-mail-kontakter-og-kalender-fra-en-Outlook-pst-fil-431a8e9a-f99f-4d5f-ae48-ded54b3440ac?ui=da-DK&rs=da-DK&ad=DK
men som jeg ser det bliver alle data fra den gamle fil importeret, altså også mails og mapper. Det er ikke meningen da det KUN var kalender og kontaktpersoner jeg skulle bruge.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. juni 2016 - 11:17 #1
lav en kopi af den gamle fil (hvis du vil gemme data).
derefter slet alle mails og mapper i den, så der kun er det tilbage, som du skal bruge - så kan du importere den fil til den nye (som du også har en kopi af - i fald det går galt).
Avatar billede jcr18 Professor
03. juni 2016 - 10:09 #2
Hej. Det vil jeg prøve hvis ikke jeg i mellemtiden finder en mere enkelt løsning. Jeg mener at kunne huske at der findes - i hvert fald for kontakpersonerne - en lettere løsning. Kalenderen kan jeg undvære hvis det skulle være. I dag ser min oversigt i kontaktpersoner sådan her ud: http://peecee.dk/upload/view/459870/full. Det er mappen KONTAKTER jeg ønsker at ændre til standard da det er i denne mappe alle mine gamle kontaktadresser ligger kan jeg se.
Avatar billede jcr18 Professor
03. juni 2016 - 10:15 #3
Løsning fundet. Jeg går ind under mappens egenskaber - outlook adressekartotek, og dernæst egenskaber. Her er der blevet tilføjet et felt hvor man kan ændre mappen til at være outlooks adressekartotek til e-mails.