Avatar billede Maj-Britt Novice
02. juni 2016 - 15:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slide skal automatisk hoppe til side 1

Nogen der har en ide om hvordan jeg får min PP til at hoppe til slide 1 efter xx antal minutter? Jeg ved godt jeg kan sætte tid på at den skifter til næste dias - men jeg skal ikke have den til næste dias men til 1.

(Det skal bruges til en touch skærm/stander, hvor folk klikker på et menupunkt på forsiden - så sendes de til den relevante side. Der er en returknap så de kan komme tilbage til forsiden - men hvis de nu bare går fra standeren og lader den "hænge" på den side - så vil jeg godt have den til automatisk at hoppe til første side efter f.eks. 15 minutter.)
Avatar billede jkrons Professor
02. juni 2016 - 23:05 #1
Avatar billede Maj-Britt Novice
07. juni 2016 - 15:02 #2
Fin artikel - det var lige præcis det jeg ledte efter - desværre virker tricket bare ikke:-(

Det hele er sat op som der står - men uanset om jeg gør det i mastern eller på hvert enkelt dias - så hopper den ikke tilbage til dias et efter det antal sekunder jeg skriver. øv

Nogen andre ideer?
Avatar billede Maj-Britt Novice
07. juni 2016 - 15:16 #3
Men jeg har fundet et tilføjelsesprogram der hedder KioskAssistent som får den til det.