19. februar 2024 - 22:12 Der er 3 kommentarer

Loop i slideshow på video fra nettet

Ønsker hjælp til at sætte loop på video fra nettet på 1. dias.
Kan ikke få det til at virke.

Link til ppt er
https://www.sysform.dk/images/2016/xKursus.pptx
Avatar billede jernrosen3 Forsker
20. februar 2024 - 09:44 #1
Det nemmeste ville være at få videoen fra nettet til din computer*S*

Som alternativ kan du:

- Når Du starter din præsentation og starter din Youtube-video, kan Du højreklikke på videoen og vælge "Gentag".
Vær opmærksom på at du skal klikke mere end én gang for at fortsætte præsentationen når Du ønsker at fortsætte med dias#2.
Avatar billede kurtba Ekspert
20. februar 2024 - 22:08 #2
21. februar 2024 - 09:03 #3
Ja tænkte det nok. Det var jo eventuelt mulighed for automatisering jeg godt kunne tænke mig uden download af video, men alt kan jo ikke lade sig gøre