Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2016 - 17:53 Der er 11 kommentarer og
4 løsninger

Hjælp... guide

Jeg tror jeg er blind, for kan ikke se hvordan man opretter guider længere?
Avatar billede arne_v Ekspert
02. juni 2016 - 17:56 #1
Artikler/guides er ogsaa roeget ud.
Avatar billede arne_v Ekspert
02. juni 2016 - 17:57 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2016 - 18:01 #3
Tak :)
Avatar billede Andershoegh Seniormester
02. juni 2016 - 18:16 #4
Hej John Stingers.

Velkommen tilbage

Husker dig fra tiden hvor vi lidt diskussioner med feks med helgec og karrise larry, oa var en del af det hele. ( og jeg hed noget andet )

Du når nok højt i graderne, da jeg kan se du allerede nu er seniormester og har fået en hjerne påklistret :-)

Jeg nyder selv det skøre pointsystem er fjernet, men forstår ikke logikken i at at guiderne er fjernet. ?
Avatar billede htx98i17 Professor
02. juni 2016 - 19:19 #5
Der var vist nok mange guider med ringe indhold.
Men jeg brugte et par af dem jævnligt.

admins har næsten lovet at udgive nogle af dem som pdf eller lign.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juni 2016 - 20:17 #6
#4 Jeg er enig. Der burde være ryddet op i det som der ikke er brugt meget tid på, og guider der decideret er fejlplaceret. Rigtig meget god info er smidt direkte i skraldespanden. Og det med at hente guiderne på pdf. det er ikke specielt brugbart for en spørger der leder efter løsninger.
Avatar billede htx98i17 Professor
02. juni 2016 - 20:54 #7
#6 jo, hvis man blive henvist til dem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2016 - 21:06 #8
#4 ja det går lidt stærkt synes jeg ;)
Hjernen er vist hvis man er gammel bruger og havde over 100.000 point - tror jeg ...
Kan ikke helt finde ud af om det er tilfældet :)
Avatar billede arne_v Ekspert
02. juni 2016 - 21:21 #9
Avatar billede arne_v Ekspert
02. juni 2016 - 21:22 #10
Ja og #1 i samme traad.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
02. juni 2016 - 21:30 #11
Ja Åbenbart  Jeg har aldrig samlet på point, så jeg får aldrig en hjerne. :-(

Lidt nostalgi

Det gjorde en superdygtig bruger, der hjalp mig meget, og hed Gratis heller aldrig :-)

Ham, helgec, double-g og dig har jeg fået rigtig meget hjælp af. Det var dengang karma-stystemet eksisterede og også blev afskaffet
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2016 - 22:04 #12
Karma systemet var så dårligt. Alle brokkede sig over det
Avatar billede Andershoegh Seniormester
02. juni 2016 - 22:13 #13
Ja Sådan husker jeg det  også. Flere misbrugte det.  Så også godt at det blev fjernet.
Alle brokkede sig også over point-systemet
Avatar billede arne_v Ekspert
02. juni 2016 - 22:15 #14
Ja. Og lidt saert fordi karma systemer har da fungeret i et eller andet omfang paa andre sites. Men det gik fuldstaendigt galt med karma systemet her paa E. Nogen gange var det jo naermest tredie verdenskrig.
Avatar billede arne_v Ekspert
02. juni 2016 - 22:21 #15
Det er rigtigt mange aar siden at point systemet har givet anledning til store problemer.

De sidste manga aar har det vaeret en mindre irritation over processen p.g.a. kotymen (ikke en regel) om at vente med svar til der blev bedt om det.

Og lidt frustration over tag selv point og ingen feedback overhovedet. Men disse problemer er jo ikke fjernet med fjernelsen af point systemet - de vil kun skifte form.