Avatar billede samanie Juniormester
08. juni 2016 - 14:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bærbar vil ikke starte

Hej eksperter håber i kan hjælpe mig!
Prøvede at nulstille min asus med windows 10 installeret, men fik istedet en fejlmeddelelse om at det ikke lykkedes. Nu når jeg så prøver at tænde min computer kommer den ikke længere end til asus logoet.. Kan komme ind i bios ved at klikke på f2 men f8 synes ikke at virke.. Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, håber i kan hjælpe mig
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. juni 2016 - 15:13 #1
F8 virker ikke længere som fejlsikret tilstand - i stedet registrerer win10 selv x antal fejlagtige forsøg på at starte op, og går i fejlsikret tilstand automatisk...

...Hvilket jo ikke hjælper dig så meget, når den slet ikke når så langt.

Du kan oprette en bootbar CD eller USB-stick ud fra https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10 - ved at boote på den, vil du sandsynligvis også kunne reparere installationen.
Avatar billede samanie Juniormester
09. juni 2016 - 12:25 #2
Tusind tak det virkede fortsat godt liv