Avatar billede JNC Seniormester
10. juni 2016 - 07:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slette på Ipad

Hej
Jeg er i et firma hvor vi registrere bygningers forhold, vi bruger meget Ipad til at taste på, og vi tager mange billeder.
Senest har en konsulent været i "marken" og taget 2-300 billeder, som så troed han havde fået overført til serveren, så han har slettet dem.
er det umuligt at finde dem igen, er de bare væk for altid :(
det tager måske 4-5 timer + kørsel at få dem taget igen. så hvis der findes noget hurtigere og billigere måde er det RET interessant :)
Avatar billede 50ccm Juniormester
10. juni 2016 - 08:05 #1
Hvis han "kun" har slettet dem fra kamerarullen så burde de ligge i en mappe der hedder "Slettet for nylig" der ligger de i 30 dage fra sletnings tidspunktet, før de forsvinder helt
Avatar billede Rune1983 Ekspert
10. juni 2016 - 08:06 #2
På min iphone og ipad kan billeder man har slettet findes under album "Slettet for nylig". Så måske de stadig ligger der. Ved dog ikke om billeder bliver slettet permanent når det er så mange vi snakker om.

Personligt anvender jeg en app som hedder Photo+ fra Synology hvor jeg igennem den kan upload billeder til min Synology NAS server hjemme. Ved ikke hvordan i flytter billederne fra jeres Ipad. Men det er sådan jeg selv gør.
Avatar billede JNC Seniormester
13. juni 2016 - 14:00 #3
Vi overføre billeder via kabelforbindelse til PC.
Og de er blevet slettet vis af stifinderen, tilsyneladende ligger de ikke på computeren, betyder det så at de er tabt ?