Avatar billede keepy Seniormester
13. juni 2016 - 14:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Startup kode i service

Hej er det muligt at få en service til at preloade en flok DLL'er inden den starter servicen op? hvis ja, hvordan gør man lige det, når der ikke er en main??
Avatar billede arne_v Ekspert
13. juni 2016 - 15:59 #1
En Windows service klasse har en constructor som du kan lave hvad du vil i.

Det er foerst naar OnStart kaldes at servicen starter.

Men hvorfor??
Avatar billede keepy Seniormester
14. juni 2016 - 07:21 #2
Det er pga. tidspres jeg skal  ned under 10mS fra en forespørgsel kommer til der skal være svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
14. juni 2016 - 15:08 #3
Load on demand vil jo kun paavirke foerste gang at en DLL skal bruges.

Men du kender jo konteksten.
Avatar billede arne_v Ekspert
14. juni 2016 - 17:24 #4
Men brug constructor.