Avatar billede Driton Seniormester
22. juni 2016 - 06:28 Der er 2 kommentarer

Masterpage, content page med javascript

Jeg har lavet en masterpage og en masse sider der ned arver fra den. I den har jeg lavet en funktion, som skal kører og virker på en normal default.aspx side uden masterpage. Men indenfor masterpage fungere den ikke. Jeg ved ikke helt hvor jeg skal smide min javascript libs. Man smider dem i bunden af siden og så virker koden, men det er ikke tilfældet her. Nogle der har en ide, hvordan man løser det her?
Avatar billede keysersoze Guru
22. juni 2016 - 09:21 #1
Om du benytter en masterpage eller ej gør ingen forskel i om javascript virker eller ej så fejlen må ligge et andet sted. Giv os om muligt et link så vi kan se koden samt fejlen eller tag et kig i din developer toolbar og fortæl os hvilken javascript-fejl du oplever.
Avatar billede Driton Seniormester
23. juni 2016 - 06:47 #2
Jeg fjernede masterpagen og sætte en normal .aspx side på og det virkede. Orkede ikke at lede efter fejlen. Tog den lange løsning i stedet for den reelle