Avatar billede tiger_dk Mester
23. juni 2016 - 12:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flyt et spil fra en Origin konto til en anden Origin konto !

Hej !

Jeg har et spørgsmål, måske nogen her her inde, har en ide om det i det hele taget er muligt ?

Jeg har et spil jeg har købt via min Origin konto, men i princippet skulle det enlig til knyttes en anden Origin konto, men pga. det var en gave, så det skulle det være en overraskelse, så købte den via min egen konto. Så tænkte jeg ikke lige over, at spillet jo skulle til knyttes en anden origin konto. Som kommer spørgsmålet, ved i om det overhovedet er muligt, at få spillet over på den anden origin konto, det er betalt osv. Men det er jo købt med mit brugernavn !

Jeg har prøvet, at kontakte support, men det fanden som, at snakke til en dør, og der er overhovedet ikke et sted, hvor der findes en alm. e-mail adresse, så man kan skrive til dem osv. Jeg har prøvet om jeg kan annullere ordren, men jeg har intet hørt !

Så jeg vil lige høre om det, jeg starter med at spørge om,om det hele taget er muligt !

På forhånd tak !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede Slater Ekspert
23. juni 2016 - 12:53 #1
Der er et ret klart svar fra EA, selvom det er et par år gammelt: http://answers.ea.com/t5/Origin/Can-we-transfer-games-from-one-Origin-account-to-another/td-p/1920505

Nej, det kan ikke lade sig gøre.

Med mindre der er kommet noget siden, hvilket jeg ikke kan finde noget om, så er din eneste chance nok at snakke med supporten. De er ganske flinke nogle gange, men husk at du beder dem om en ekstra service, ikke noget du har krav på.
Avatar billede tiger_dk Mester
23. juni 2016 - 13:54 #2
Hvad så med, at logger ind på vedkommende pc og logger på min origin, og henter spillet og installere det på vedkommende pc, vil det så ikke virke ligeledes !
Avatar billede Slater Ekspert
23. juni 2016 - 14:20 #3
En spillicens er tilknyttet en bruger, så du kan kun spille et spil, så længe du er logget ind med den bruger, det er tilknyttet. Desværre. Og du kan ikke logge ind på samme bruger fra to computere.
Avatar billede tiger_dk Mester
23. juni 2016 - 14:35 #4
Hvis jeg har logget ud på min egen maskine, og logger ind på vedkommende maskine og installere spillet, og logger ud igen ! Jeg vil prøve, at arbejde på at få pengene tilbage ! Ved bare ikke lige hvordan !
Avatar billede Slater Ekspert
23. juni 2016 - 14:47 #5
Origin har en returpolitik, så du kan få pengene tilbage, men dog kun inden for 24 timer af første gang du har startet spillet, med mindre det er af tekniske årsager, eller inden for 7 dage af købet, hvis du ikke har startet det. Jeg ved ikke om det gælder for dig, men det ville da løse dit problem.

https://www.origin.com/en-dk/great-game-guarantee