Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. juni 2016 - 16:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sætte FB indstillinger til ÅBENT for billeder

Jeg vil gerne have, at ALLE mennesker, også dem, jeg ikke er FB venner med - kan se de billeder, som jeg har, når man klikker på profilen.

Men jeg er i tvivl om, hvordan indstillingerne skal stå ...

Hvordan sikrer man, at ALLE kan se billederne ?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. juni 2016 - 17:11 #1
Du skal slå op som 'offentlig' - og det kan jeg ikke se, at du kan ændre for tidligere opslag (der er kun begrænsning til 'venner').

Evt - hvis du pt har et begrænset antal billeder - post dem igen som offentlig. Det vil spamme dine venners fb med gamle billeder, så tænk før du handler. Det er IKKE populært.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. juni 2016 - 19:09 #2
TAK claes57 ....

Faktisk er det kun to billeder jeg vil have, andre end mine venner skal se ....

To af mig selv (de eneste to, jeg har slået op).

Det er fordi jeg har et profilbillede på FB, der svarer til mit navn - men er en tegning.

Så er der, nogen gange, folk i grupper, der "klager over" at de ikke ved hvem jeg er, eller hvordan jeg ser ud.

Så siger jeg :

Kig ind i min profil ....

Men, rent faktisk, så ved jeg ikke om man kan se de billeder, eller ej.

Der er, højet 10. De to af mig selv og så nogle børnebørn.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. juni 2016 - 20:14 #3
send de to billeder igen, og vælg offentlig (som i dette) https://www.dropbox.com/s/ssyivtyj7ecvi2z/image038.png?dl=0
så vil alle kunne se de billeder.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. juni 2016 - 22:05 #4
TAK claes57 !