Avatar billede Fistermand Novice
27. juni 2016 - 11:20 Der er 6 kommentarer

Synkronisering på Outlook 2007

Mit mailprogram Outlook 2007 giver mig problemer.
Jeg to mailkonti tilsluttet.
Den ene står og kører med en synkronisering, som den ikke kan gøre færdig.
Samtidig står nederst på proceslinjen send/modtag på 81 procent.

Jeg ville gerne vedlægge et par fotoudklip, så mit problem bedre kunne illustreres. Men jeg kan ikke finde ud af at velægge jpg filer.

Håber på lidt vejledning.

Hilsen

Jørgen L.
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. juni 2016 - 13:22 #1
Smid dine billeder ind på en tjeneste ala imgur.com og smid link herind, så kan folket se dine billeder.
Avatar billede Fistermand Novice
27. juni 2016 - 14:14 #2
Her er linket:

http://imgur.com/a/JqDtd

Mit mailprogram Outlook 2007 giver mig problemer.
Jeg to mailkonti tilsluttet.
Den ene står og kører med en synkronisering, som den ikke kan gøre færdig. Se udklip.
Samtidig står nederst på proceslinjen send/modtag på 81 procent. Se udklip

Håber på lidt vejledning.

Hilsen

Jørgen L.
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. juni 2016 - 14:33 #3
Hvor længe står den sådan, hvis ikke du gør noget ?
Hvem hoster din mail ?
Kan din mailserver / dit mailhotel evt. se noget i deres log?
Timer forbindelsen ud, fordi det måske er en kæmpe email ?
Kan du logge på via webmail og tjekke alt ny post ?
Avatar billede Fistermand Novice
27. juni 2016 - 23:07 #4
Tak for dine forslag.

Jeg prøver som det næste at kontakte min mailudbyder.

Det er som nævnt kun den ene af mine konti som volder besvær.
Måske har Outlook svært ved at håndtere den store pst fil som lægger ved den besværlige konti. Den anden konto har kun en lille pst fil.
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. juni 2016 - 13:19 #5
Hvor stor er pst filen på den som driller?
Mener der kan opstå problemer, når pst filerne kommer op over 2gb.
Avatar billede Fistermand Novice
28. juni 2016 - 15:05 #6
Den er på omkring 3,5 GB.
Så det kan sagtens være et problem.
Den anden konto - den uden problmer -  er kun på nolge få hundrede MB.

Jeg er bare usikker på om jeg kan dele den eller lave en ny ekstra pst fil, og hvad det i givet fald har af konsekvenkser. Jeg vil selvfølglelig ikke miste mine gamle mails.