Avatar billede Peter Poulsen Praktikant
04. juli 2016 - 14:18 Der er 2 kommentarer

Kan ikke uploade film til website

Vi er igang med at udvikle en hjemmeside til familier i HTML-standarden, hvor brugerne skal kunne uploade deres videoer. Desværre kan brugere med iphone ikke uploade film , der er hentet fra deres bibliotek på telefonen. Vi har fået oplyst, at det har noget at gøre med file extentions, men er der nogen, der ved, hvordan man kan komme udenom det?
Avatar billede Slater Ekspert
04. juli 2016 - 15:20 #1
Hvilken version af iOS er de telefoner med?

Før iOS 6 kunne det nemlig ikke lade sig gøre at uploade filer fra telefonen igennem en browser. Der skulle man lave en app, for at kunne uploade.
Avatar billede Peter Poulsen Praktikant
04. juli 2016 - 20:52 #2
Det er version 9.3.2 (13F69). Vi har bl.a. prøvet på iPhone 5S og iPhone 6.