Avatar billede andyboyag Novice
04. juli 2016 - 22:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

VPN connecter - men ingen internet adgang?

Jeg har fulgt denne guide til opsætning af VPN. http://www.altomdata.dk[...]

Jeg kan fint connecte fra iPhone / iPad - men jeg har ingen internetadgang.

Nogen, der har et bud på hvad, der skal sættes op på windows maskinen før det virker?
Avatar billede f-arn Guru
04. juli 2016 - 22:53 #1
Vil du godt prøve at sende det link herind igen.
Avatar billede andyboyag Novice
05. juli 2016 - 15:46 #2
Avatar billede f-arn Guru
06. juli 2016 - 17:51 #3
Bruger du Windows 7?

Hvilken bruger er du logget på?

Hvad skriver den (helt præcist) når du skriver ipconfig?
Avatar billede f-arn Guru
12. juli 2016 - 11:33 #4
Ok - alt er ved det gamle. Så snart folk skal lave en smule selv, er det lige pludseligt
ikke så sjovt.

God fornøjelse med din computer, for jeg hopper fra her!
Avatar billede andyboyag Novice
12. juli 2016 - 12:55 #5
Tak for det :-)

Jeg kom aldrig frem til en løsning men endte i stedet med en synology ds115j, ,der klarede vpn adgangen i et snuptag :-)