Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
05. juli 2016 - 18:18 Der er 2 kommentarer

Synkroniseringsproblem i outlook

Jeg har synkroniseringsproblemer i Outlook. Dette spørgsmål er i fortsættelse af http://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1011580

Ca. hvert kvarter får jeg denne:
__
18:09:00 Synkroniserer serverændringer i mappen 'StaticData Service - Udbakke'
18:09:00 Henter fra serveren 'casarray.hostedcloud.local'
18:09:00 Der opstod en fejl under synkronisering af mappen.
18:09:00         [8004010F-501-8004010F-0]
18:09:00         Klienthandlingen lykkedes ikke.
18:09:00         Informationslager til Microsoft Exchange
18:09:00         Du kan få flere oplysninger om fejlen ved at klikke på URL-adressen herunder:
18:09:00         http://www.microsoft.com/support/prodredirect/outlook2000_us.asp?err=8004010f-501-8004010f-0
__
Det hjælper ikke at trykke på linket. What to do?
Det skal siges, at det ikke er i 'hovedmailen', men én, jeg har tilknyttet. Jeg kan imidlertid ikke slippe af med den, hverken fra kontrolpanel eller inde i Outlook. Jeg tænkte, at det måske kunne hjælpe at lukke den og åbne den igen.
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2016 - 12:34 #1
Det er jo lidt spænnende at vide, hvilken Outlook & Exchangeserver du bruger - samt med om du har opgraderet begge dele med de nyeste patches.
Som jeg skrev i dit andet indlæg, så ligger der nogen opdateringer som muligvis fikser problemet:
http://support.microsoft.com/kb/842284/en-us
Har du prøvet det?
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
09. juli 2016 - 13:15 #2
Jo selvf, Thomas. Det er WS 2012 og nyeste Outlook, 365. Jeg prøvede dit link og de fif, der var dér, men de hjalp ikke. Outlook 365 var der heller ikke, så jeg turde ikke downloade noget. Jeg vil nu forsøge at opdatere alle microsoftprogrammer og se, om det hjælper.