05. juli 2016 - 23:13 Der er 3 kommentarer

PS3 Harddisk

Jeg har en PS3 som, jeg har skilt ad "rensning" og fik den ide at opgradere PS3 harddisk med en almindelig harddisk fra min gamle pc`cer.....
Kan det lade sig gøre og vil det fungere på PS3´er.
det er en 600 GB acer disk som har samme form- målmæssigt og den har de samme strøm, data overførsels munde....
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2016 - 08:31 #1
højst sandsynligt ikke..
PS3 disken er garanteret formatteret i et bestemt filformat, som ikke er pc kompatibelt.

en win7/8/10 kører NTFS, det gør ps3 ikke, så medmindre ps3 selv finder ud af at low level formattere disken, vil det ikke virke.
Avatar billede sonalias Seniormester
06. juli 2016 - 08:42 #2
Venligst ingen dobbeltposts! Se mit andet svar
Avatar billede sonalias Seniormester
08. juli 2016 - 07:19 #3
Husk også at få lukket her, evt bare lig et svar og luk selv