Avatar billede Nicolai N Bønke Praktikant
06. juli 2016 - 15:42 Der er 10 kommentarer

Købt template med JQ har sat mig helt af sporet.

Hej :)

Jeg har købt et Template, jeg virkelig prøver at forstå for at jeg kan rettet det til som ønsket, men jeg er desværre stået helt af.

I kan se det her: http://www.dinnyhedsportal.com/testquiz/

Det jeg skal forståes som en quiz..

Det jeg forsøger at at gøre er at på side 4 i quizen. vil jeg have fjernet knapperne i bunden hvor man kan trykke næste og tilbage men istedet efter et hvis antal sekunder sende dem automatisk videre til side 5.. altså på side 4 står den og loader knapperne bliver fjernet og så hopper den over på side selv.

Jeg er villig til at betale lidt for at få den nødvendige hjælp til at få det til at fungere..

Håber der sidder en venlig sjæl der ude der er klar til at hjælpe mig.

Mvh.
06. juli 2016 - 22:50 #1
Hej Nicolai,

Håber jeg er den venlige sjæl du søger :-)

Prøv at ændre denne del af koden i js/functions.js. Jeg har markeret med kommentarer hvad jeg har lavet:

$("#survey_container").wizard({
        afterSelect: function( event, state ) {
            $("#progressbar").progressbar("value", state.percentComplete);
            $("#location").text("(" + state.stepsComplete + "/" + state.stepsPossible + ")");

            /* Start på indsæt */

            // Check hvornår vi når til step 4
            if ( state.stepsComplete == 4 ) {

                // Vi er nået til step 4

                // Skjul knapperne
                jQuery("#bottom-wizard" ).hide();

                // Vent 2s (2000ms) og fortsæt derefter "forward" til sidste step
                setTimeout( function() {
                    $( "#survey_container" ).wizard( "forward");
                }, 2000)
            }
            /* Slut på indsæt */

        }
    });

Det tog 15-20 minutter at lave. Du kan sende lige hvad du har lyst på mobile pay: 22 99 66 39 ;-)

Mvh. Maya
06. juli 2016 - 22:52 #2
Og så lige med tabs konverteret til mellemrum, så det ser lidt smukkere ud herinde :-)

$("#survey_container").wizard({
        afterSelect: function( event, state ) {
            $("#progressbar").progressbar("value", state.percentComplete);
            $("#location").text("(" + state.stepsComplete + "/" + state.stepsPossible + ")");

            /* Start på indsæt */

            // Check hvornår vi når til step 4
            if ( state.stepsComplete == 4 ) {

                // Vi er nået til step 4

                // Skjul knapperne
                jQuery("#bottom-wizard" ).hide();

                // Vent 2s (2000ms) og fortsæt derefter "forward" til sidste step
                setTimeout( function() {
                    $( "#survey_container" ).wizard( "forward");
                }, 2000)
            }
            /* Slut på indsæt */

        }
    });
06. juli 2016 - 22:53 #3
Hvilket det så ikke gør. Nogen burde skamme sig :-( Kan varmt anbefale stackoverflow.com i stedet.
Avatar billede Nicolai N Bønke Praktikant
07. juli 2016 - 00:37 #4
Når jeg sætter det op virker det ikke?
forstår jeg rigtigt at du ikke kan løse problemet ?:)
Håbede ellers lige :)
07. juli 2016 - 00:45 #5
Næh. Du misforstår ;-) Problemet var nemt at løse. For at løse det hentede jeg alle dine filer ned lokalt, hvilket var lidt bøvlet. Det gav mig en testudgave som lignede det du har online. Så lavede jeg de ændringer der skulle til, og testede at det fungerede, som du har beskrevet det skulle. Ændringer er så dem jeg har postet ovenover. Jeg kan sende dig alle filerne i min testudgave, men det er altså kun ovenstående 10-15 linjer jeg har tilføjet til functions.js.
07. juli 2016 - 00:57 #6
Før du konkluderer at mine ændringer ikke virker, så vil jeg gerne kunne konstatere at de er en del af den kørende udgave du har, og det kan jeg pt. ikke se de er ;-) og umiddelbart er det ikke et cachingproblem.
07. juli 2016 - 00:59 #7
Altså vil jeg meget gerne kunne søge og finde f.eks. "setTimeout" (som er et ord i min ændring) i filen her "http://www.dinnyhedsportal.com/testquiz/js/functions.js?v=11234"
Avatar billede Nicolai N Bønke Praktikant
07. juli 2016 - 07:58 #8
Du kan bare komme på min ftp :)
og gøre det direkte jeg har testet det du skrev og det virkede ikke for mig:/
Avatar billede Stefan Bols Praktikant
07. juli 2016 - 08:22 #9
Det virker :-)
07. juli 2016 - 09:28 #10
Tak Stefan :)

Nicolai, du sender bare ftp-oplysningerne til m.andersen.post@gmail.com, så kigger jeg på, hvorfor det ikke fungerer for dig. Det bliver muligvis først over middag at jeg får tid.