Avatar billede Morten Novice
10. juli 2016 - 16:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort Artifacts

Hejsa, jeg har et problem med hvad jeg troede var grafikkort fejl og måske stadig er.

Jeg har en Msi Geforce GTX 680 som laver artifacts i forskellige spil på computer 1
jeg har kørt Memtest, Furmarks, updated drivers og holdt grundigt øje med varme i pcen.

Det eneste der løser problemet er hvis jeg tager computer 2's grafikkort som er et Msi Nvidia GTX 660 og bytter dem om, så er der ingen artifacts på nogle af pcerne, hvad kan det skyldes?

På forhånd tak
Avatar billede arne_v Ekspert
10. juli 2016 - 17:28 #1
artifacts????
Avatar billede Morten Novice
10. juli 2016 - 17:46 #2
http://i42.tinypic.com/1zvr3o6.png som på dette billede, hvis det ikke virker kan du Google: graphical artifacts
Avatar billede Tekol Juniormester
11. juli 2016 - 02:24 #3
Det lyder underligt at din MSI Geforce GTX 680 ikke laver artifacts på din computer 2, men på din computer 1. Hvor gammel er grafikkortet? Bliver der leveret nok volt gennem grafikkortet? Mit umiddelbart gæt er, at der ikke bliver leveret nok volt gennem grafikkortet, hvilket kan være grunden til artifacts-problemet.
Avatar billede Morten Novice
11. juli 2016 - 08:24 #4
Jeg har nu spillet med GTX 680 i computer 2 i et døgns tid og der er begyndt at komme artifacts på den også, så nu har jeg kontaktet forhandleren, må gå ud fra at der er en fejl på 680. Som er 2 år D 4/12-2016. Tusinde tak for jeres hjælp og tid!