Avatar billede Christian Holm Praktikant
16. juli 2016 - 12:01 Der er 6 kommentarer

Internt sim card

Hej jeg har en Latitude e7470, jeg har et Huawei modem til usb indgang med cbb sim Card, det virker perfekt, men kan ikke få det til at virke når jeg indsætter i intern Card holder. Nogen der ved hvad jeg ikke har installeret eller ikke kan finde ud af?
Mvh Christian
Avatar billede puren Ekspert
16. juli 2016 - 14:43 #1
Har du installeret den det program der styre det interne sim?
Avatar billede Christian Holm Praktikant
16. juli 2016 - 15:45 #2
Tak for respons. Jeg ved ikke hvad jeg skal installere, synes ikke jeg kan finde noget hos dell.
Avatar billede Christian Holm Praktikant
16. juli 2016 - 15:54 #3
Ps.
Intern Card holder er monteret fra fabrik.
Avatar billede chalde Seniormester
16. juli 2016 - 18:09 #4
Er der monteret internt modem i den? Det er ikke standardudstyr. At der er holder til SIM-kort betyder ikke at der er modem også, SIM-kort holderen er standard men forudsætter modem for at kunne bruges.
Kig evt. i enhedshåndtering (windowstast + pause/break og vælg enhedshåndtering).
Avatar billede Christian Holm Praktikant
16. juli 2016 - 19:10 #5
Nej det er der så nok ikke. Kan kun se mit Huawei modem. Ved du hvad der så skal til?
Tak for respons.
Avatar billede hymer Novice
17. juli 2016 - 10:13 #6
Så skal du have et internt 3G/LTE modem, de monteres typisk i et miniPCI slot inde i maskinen og behøver ekstra antenne for at virke optimalt, antennen sidder typisk inde i skærmen. Du kan sikkert bestille et passende internt 3G/LTE modem fra Dell... men husk lige at checke om du reelt har plads til det, f.eks. kan der sidde noget andet i miniPCI slottet (modem, WiFi, SSD accelerator).