Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
28. juli 2016 - 12:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pokamon Go ! (Koster det penge) ?

Jeg har ikke en telefon, hvor der kan installeres Pokamon Go ! på ....

Men måske har min kone ? - Og nu skal hun have en ny telefon ...

Kunne godt tænke mig (for sjov) at prøve den gamle med Pokomon GO !

- Hvis man altså kan ...

(Har ikke data om telefonen, da min kone er gået med den)

Men : Man downloader en aaps ?

Min kone siger det koster penge ... Gør det ?

jeg har ikke sat mig ind i det ...
jeg vil kun prøve det - I praksis ...
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. juli 2016 - 12:44 #1
Det koster ikke penge mm du välger at köbe noget (hvilket du ikke behöver). Og ja du downloader en app.
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. juli 2016 - 12:45 #2
Avatar billede keysersoze Guru
28. juli 2016 - 13:53 #3
Som allerede svaret - app'en i sig selv koster ikke penge men man kan vælge at købe nogle ting i selve spillet, og hvis du ikke har (tilstrækkelig) datatrafik i dit abbonement vil du skulle betale for det.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
28. juli 2016 - 15:56 #4
Mange T*A*K til jer begge !