Avatar billede kafka23 Juniormester
01. august 2016 - 08:08 Der er 4 kommentarer

Windows 10 kan pludselig ikke finde skærm nr 2

Hejsa.
Jeg har det underlige problem, at min computer (som for nylig har fået installeret windows 10) ikke kan finde min skærm nr. 2. I torsdags var alt godt, men da jeg kom hjem fra ferie i går, kunne den pludselig ikke finde skærm nr 2. Jeg kan se, at windows ved,a t der er to skærme, men den siger, at den ikke kan "detect" den anden skærm.
Hvad kan jeg gøre?
Kh
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. august 2016 - 10:02 #1
Hej.

  Jeg ved godt det er banalt, men har du tjekket samtlige ledninger - både strøm- og signalkabler?

De bedste hilsner
Avatar billede kafka23 Juniormester
01. august 2016 - 10:35 #2
Yes.... Ellers tror jeg ikke, den ville kunne se, at jeg havde to skærme tilknytttet.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. august 2016 - 12:22 #3
Hvis du f.eks. ikke har forbindelse gennem alle pins i dit videokabel, vil det sagtens kunne give den slags problemer, så jeg ville fortsætte med at tjekke benene i stikkene (er der noget der er bøjet eller presset tilbage)?
Avatar billede kafka23 Juniormester
01. august 2016 - 12:30 #4
Jeg prøver at kigge. Det er nok en god ide... Jeg vender tilbage