Avatar billede ejay Praktikant
04. august 2016 - 12:36 Der er 1 kommentar

Slide virker ikke i 2013

Hej

Jeg har lavet et slideshow i powerpoint 2010, og når jeg åbner det i 2013 virker det ikke. Altså slideshowet kører, men animationerne eller slides kører oven på hinanden som forskelige bunker..
Håber jeg kunne beskrive det godt.. Kan i evt. fortælle mig hvad problemet kan være?

mvh muhammet
Avatar billede supertekst Ekspert
04. august 2016 - 15:11 #1
Hvis det har interesse - så er du velkommen på www.supertekst-it.dk / Kontakt at indtaste din mailadresse - så skal jeg kontakte dig og du kan sende en kopi af din PowerPoint fil.
Jeg har PP 2007 og 2016 - så måske kan jeg hjælpe.