Avatar billede Mette Novice
07. august 2016 - 21:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ACR lydfil på Android tlf. ønskes gemt og afspillet på bærbar computer

Når jeg via mail har overført lydfil fra tlf til computer via min mail, kan jeg ikke afspille den i Windows Media Player og computeren "skriver" at den muligvis ikke understøtter filtypen eller det codec filen blev komprimeret med. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede Mette Novice
07. august 2016 - 21:46 #1
tilføjelse : Det drejer sig muligvis om en 3gp fil
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2016 - 07:13 #2
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2016 - 12:32 #3
Præcis som #2 skriver - VLC kan afspille alt - og hvis ikke den kan, skal du opdatere den
Avatar billede eurositi Ekspert
08. august 2016 - 13:56 #4
VLC kan med sikkerhed afspille filen. Klik evt. på Codec-oplysninger via topmenuen i VLC og se, hvilket lyd/videoformat, filen indeholder.

Hvis du kører Windows 8 eller 10, kan du få Windows Media Player med en officiel udvidelsespakke, som understøtter en række moderne medieformater, men 3GP er ikke et moderne format: https://www.google.dk/?client=firefox-b-ab#q=windows+media+feature+pack

Endelig kan du konvertere/kopiere lyden til et andet filformat vha. et program som XMedia Recode: http://www.xmedia-recode.de/en/download.html