Avatar billede Girl-in-need Juniormester
09. august 2016 - 22:16 Der er 3 kommentarer

Danmarks største streaming-tjenester

Hej kloge hoveder

Er der nogen der ved eller kan give et kvalificeret bud på, hvilke streaming-tjenester (film, tv og serier, ikke musik) der er de største i DK?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. august 2016 - 22:21 #1
Hvis indholdet ikke er relevant (bortset fra at det handler om TV), så vil jeg mene at det enten er HBO eller NetFlix. HBO har nok føringen, med de nyeste og største serier.
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2016 - 22:53 #2
yousee
Avatar billede Mejse Praktikant
16. august 2016 - 21:50 #3
Uden tvivl Netflix hvis du ser på antal abonnenter. Netflix er meget mere kendt i Danmark end det for eksempel er i USA. I udlandet er Netflix ikke så kendt som i Danmark.

Kilde: http://musik247.dk/

Mvh
Mejse