Avatar billede Wurtz2208 Praktikant
11. august 2016 - 15:22 Der er 1 kommentar

Problemer med stationære computer (blæseren tror jeg er knækket af)

Hej alle sammen

Jeg har en stationær computer bygget af en IT mand. Da jeg ikke er det store geni inde for, hvordan de virker, er jeg lidt i tvivl om, hvad jeg skal gøre i denne situation. Der skulle gerne være vedhæftet ét billede af problemet: Min blæser ser ud til at være faldet/knækket af. Aner ikke, hvad jeg skal gøre, da hans firma ikke eksistere mere og vi ikke har nogen måde at komme i kontakt med ham på. Så skal jeg tage den til en ekspert og få den vurderet eller er det bare om at montere den igen eller udskifte den helt?

Beklager min uvidenhed, men det er derfor jeg er her! :-)

https://s9.postimg.org/7phozuggf/thumbnail_image2.jpg
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. august 2016 - 16:03 #1
Hej.

  Med lidt held er den "bare" hoppet af de tappe på soklen, den skal holde fast i. Hvis det er tilfældet, burde du kunne montere den igen med lidt forsigtighed.

  Ret beset burde man rengøre CPU og undersiden af køleren, og påføre frisk kølepasta, men prøv lige i første omgang bare at se om det kun handler om at den er hoppet af.

De bedste hilsner