Avatar billede ZeBa Ekspert
13. august 2016 - 19:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mobiltelefon: Ikke registreret på netværk

Har brugt mit TDC kort i en lånetelefon uden problemer, men nu har jeg flyttet det over i min egen, og når jeg forsøger at ringe op, siger den:
Ikke registreret på netværk

Jeg tror, det var det samme den gjorde for et års tid siden i Grækenland, men det var fordi jeg ikke hjemmefra havde været inde på hjemmesiden og vælge Roaming. Og nu er jeg ikke udenlands.
HJÆLP
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2016 - 04:26 #1
det kan dit teleselskab hjælpe dig med.
noget skal nulstilles. giv dem et ring
Avatar billede ZeBa Ekspert
14. august 2016 - 06:05 #2
Jeg kan ikke ringe :(
Avatar billede kurtba Ekspert
14. august 2016 - 22:06 #3
Hvis ikke et par genstarter hjælper, så er det nok teleselskabet, som du skal have fat i.
Medmindre du er Palle alene i verden, så må der være en et eller andet sted i din nærhed, som du kan låne en telefon af, og så kan du jo ringe fra den!
Avatar billede kurtba Ekspert
14. august 2016 - 22:07 #4
Kan tilføje at du evt. kan prøve at nulstille telefonen, således at evt. ændringer i opsætningen fjernes. Det fjerner mange problemer.
Avatar billede ZeBa Ekspert
14. august 2016 - 22:21 #5
Kørte i Elgiganten, hvor jeg har købt den, og de sagde, at problemet skyldes, at det skyldes, at dårlig/manglende kontakt mellem telefon og SIM-kort. Kortet virker fint i en anden telefon.
Men tak fordi I forsøgte at hjælpe mig. Hvem vil have points?
14. april 2017 - 13:33 #6
Jeg kan ikke ringe op og den skriver " ikke registreret netværk"
Har gendannet den til fabriksindstillinger
Avatar billede ZeBa Ekspert
14. april 2017 - 18:03 #7
Jeg tror, du har bedre chancer for at få et svar, hvis du opretter et selvstændigt spørgsmål  :)