Avatar billede lektortl Juniormester
16. august 2016 - 10:47 Der er 7 kommentarer

lagerplads

Smartphone: android; sony Xperia.
Når jeg vil installere apps, downloade en emoji eller andet kommer beskeden, at der er ikke tilstrækkeligt fri lagerplads.
Men undersøger jeg dens lager, melder den, at der er 24,2 Gb tilgængelig lager.
Det må da være nok (?).
Hvad kan der være galt?
Avatar billede tiger_dk Mester
16. august 2016 - 11:09 #1
Prøv at installere det her https://play.google.com/store/apps/details?id=com.piriform.ccleaner&hl=da på din mobil, der rydder op i diverse ubrugeligt filer
Avatar billede 220661 Ekspert
16. august 2016 - 18:18 #2
Du har sikkert to steder ting bliver lagret. Systemlager der er internt og det eksterne lager du har på sd kort.
Har du prøvet at flytte dine personlige ting over på sd kortet?
Mener også man i flere smartphones kan indstille hvor apps skal installeres.
Avatar billede lektortl Juniormester
17. august 2016 - 11:41 #3
tiger_dk:
ccleaner kunne ikke installeres (ikke tilstrækkelig fri lagerplads).
Professor:
1. Jeg ved ikke, om der er to steder ting bliver lagret.
2. Der er ikke noget sd-kort tilsluttet.
3. jeg ved ike, hvordan man indstiller hvor apps skal installeres.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. august 2016 - 17:38 #4
1. Hvis der ikke er sd kort i burde den kun lagre et sted.
2. Ok
3. Det ved jeg desværre heller ikke.
"Professor" er kun en titel man får efterhånden som man hjælper på Eksperten ;-)
Mit brugernavn er 220661 :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
17. august 2016 - 17:40 #5
Skriv hele din mobil navn + nr i en søgning og skriv "manual" i enden.
Her burde du kunne finde en manual og kigge videre der hvad problemet er.
Avatar billede lektortl Juniormester
19. august 2016 - 15:18 #6
Professor:
Jeg fik ikke noget ud af manualen.
Desuden er det min kones mobil, og nu køber hun en anden, så nu får jeg ikke brug for en løsning.
Tak (og undskyld) for ulejligheden.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. august 2016 - 16:08 #7
Det er i orden.
Mvh 220661