26. august 2016 - 16:37 Der er 2 løsninger

HJÆLP

hej jeg er i en meget stor krise jeg skal lave en fremlæggelse til skolen men jeg har overhovedet ingen idéer til hvad det skal handle om så jeg håber i har hovedet fuld af idéer og hvis i har må i meget gerne skrive jeres idé. Det er et frit emne

på forhånd Tak
Avatar billede claes57 Ekspert
26. august 2016 - 17:13 #1
med dit navn, så en timeline over justin bieber / selena gomez on/off forhold. Der er jo ikke nogen, der kan følge med og finde ud af, om de er sammen eller ej.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. august 2016 - 17:14 #2