Avatar billede poevst Juniormester
03. september 2016 - 11:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

genoprettelse af win 10

Efter at min maskine (Medion akoya) havde været lidt ustabil et stykke tid valgte jeg at genoprette hvilket tilsyneladende gik ganske godt, bortset fra at min mus ikke virker mere. Jeg har prøvet med 3 forskellige af slagsen uden bedre resultat, men min tuchpad virker udmærket.
Hvad gør er "klog Tosse"?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. september 2016 - 11:45 #1
Hej.
Hvis du højreklikker på computer-vælger egenskaber, og går i enhedshåndtering.
Har du så her anmærkninger i mus om at du mangler driver?
Evt også fra andre enheder på computeren?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. september 2016 - 11:52 #2
Prøv evt at højreklikke på mus og vælg fjern. Fjern musen fysisk fra pc.
Med din touchpad vælger du nu at genstarte computeren uden mus i. Når computer er oppe at køre igen, så prøv at koble mus på. Jeg håber den så vil bleve gen aktiveret.
Musen burde kunne køre på de standard drivere der følger med Windows.
Avatar billede poevst Juniormester
04. september 2016 - 10:33 #3
Nu er jeg her igen og undskyld forsinkelsen.
Nu kører det igen som smurt.
Maskinen havde åbenbart svært ved at installere musen. Det tog næsten 10 minutter i enhedsinstallationen, men det lykkedes og det er det vigtigste.
TAK FOR HJÆLPEN!!
Avatar billede 220661 Ekspert
04. september 2016 - 15:02 #4
Velbekomme :-)