Avatar billede carlt Seniormester
03. september 2016 - 14:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprette gruppe i g-mail

Jeg har brug for at kunne sende nogle beskeder til nogle gamle klassekammerater.
Jeg har de enkeltes mail-adresser og vil gerne samle dem i en gruppe, således at jeg kan nøjes med gruppenavnet, når jeg skal sende til dem alle!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. september 2016 - 14:58 #1
Du skal ind under kontakter. Det et nok i den dropdown-menu, der hedder "GMail" - vælg kontakter, og så "Grupper" og så "Ny gruppe" - eller hvad det nu hedder på dansk.
Avatar billede carlt Seniormester
07. september 2016 - 09:04 #2
Jeg kan desværre ikke finde "kontakter"!
Yderst til venstre har jeg
+ Ny mail
Konti

Mapper
Indbakke
Kladder
Sendte e-mails
Flere (herunder en masse gl. mail-adr.)
Avatar billede pkbech Juniormester
20. september 2016 - 20:20 #3
Du finder kontakter i menuen øverst til venstre der hvor der stå Gmail (lille pil ned) hvis du trykker på den kommer der en lille lister hvor kontakter vil være det den ene.