Avatar billede tanjaoue Juniormester
06. september 2016 - 14:52 Der er 3 kommentarer

Pladsrøver søges

Jeg har en computer som efterhånden er godt fyldt (kun 8gb tilbage) ... problemet er at jeg ikke kan finde den mappe/fil der snupper alt pladsen. - Jeg har ikke mere end 21gb til at ligge i billeder, som synes den mest sandsynlige)

Derudover ligger Icloud og dropbox inde, dropbox fylder 4gb - Jeg har Icloud mistænkt men kan ikke få lov at se hvor meget mappen fylder... og umiddelbart burde den vel heller ikke tage plads på mit C drev?

Nogle kloge hoveder der ved hvordan man finder synderen ? :) (eller er der kun tilbage at eftergå den manuelt (oohh boy :/ )
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. september 2016 - 15:10 #1
Der findes tonsvis af software, der kan undersøge dit pladsforbrug.

Her er en af dem: https://www.jam-software.com/treesize/ - den findes også i en gratisversion, men mon ikke 30 dages trial kan løse dit problem...
Avatar billede richardjensen Seniormester
06. september 2016 - 16:20 #2
'Privazer' ,måske en anden mulighed. (gratis)
Avatar billede poko1 Ekspert
06. september 2016 - 16:50 #3
Hvilket styresystem? er det en opgradering  har du i stifinder mapper med windows.Old? Tøm Tempererede mapper kør Cleaner.