Avatar billede tversted Praktikant
07. september 2016 - 08:58 Der er 3 kommentarer

Mit tastatur virker ikke

Hej allesammen.
Mit tastatur virker ikke.
Når jeg skal skrive æ og ø, så skriver den det som var det på tysk.
Hvad skal jeg gøre.
Min computer er en hp hewlett - packard.
Tak på forhånd :))
Avatar billede Slater Ekspert
07. september 2016 - 09:05 #1
Er det ikke bare sprogindstillingen i dit styresystem der er sat til tysk?
Avatar billede tversted Praktikant
07. september 2016 - 09:17 #2
Nej desvärre, den er sat til dansk
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. september 2016 - 10:06 #3
Gå i kontrolpanelet, søg på "keyboard". Vælg "Skift tastetur eller anden inputmetode" (taget fra dansk windows 7 - kan ske det hedder noget andet hos dig).
Her kan du se hvilket tastetur-layout du kører - og det skal selvfølgelig være dansk.

Det er ikke det samme som sproget i din windows.