Avatar billede PeterMejer Novice
07. september 2016 - 19:03 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Ændre tekstfarve på skrivebordsikoner, win 10

Hej,
Jeg har ledt og ledt, men jeg kan ganske enkelt ikke hitte ud af at ændre farve fra hvid tekst til sort tekst på mine skrivebordsikoner. Er det helt umuligt, eller skal jeg bare pudse brillerne? :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
07. september 2016 - 20:10 #1
Prøv dette:
Gå i indstillinger og til personlig tilpasning.
Gå ind under baggrund og vælg "dækkende farve". Indstil den til orange.
Tryk igen på pilen og vælg billede igen. Marker det billede du kom fra, og gå ud.
Dine ikoner burde nu stå med sort skrift.
Avatar billede PeterMejer Novice
08. september 2016 - 09:09 #2
Hej,

Det v ar dog en sær måde at gøre det på, men det virker og det er jo det absolut vigtigste.
TAK for hjælpen :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2016 - 19:02 #3
Ja det er det. Men det virker :-)
Velbekomme :-)