Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
10. september 2016 - 13:51 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Formatere en USB til at optage på fladskærm TV

Jeg har glemt det ...

Hvordan :

Formatere en USB til at optage på fladskærm TV

Hvad skal UBS stikket formateres som ?

Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede 220661 Ekspert
10. september 2016 - 14:21 #1
Hej Jørn.
Er rimelig sikker på den skal være i fat32.
Du kan bruge Minitool til at gøre det:
http://www.minitool.com/partition-manager/partition-wizard-home.html
Avatar billede claes57 Ekspert
10. september 2016 - 14:51 #2
Hvis det er forkert format, så vil tv selv foreslå at formatere den (det gør mit i hvert fald).
Avatar billede poko1 Ekspert
10. september 2016 - 15:28 #3
Hvad er der i vejen med at bruge MS. eget værktøj?
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2016 - 16:09 #4
Enig med #1 fat32 er mest sandsynlig.

#3
Jeg skulle bruge en HDD med fat32, men windows gav ikke den mulighed.
Men MiniTool, som foreslået, klarede det.
Avatar billede poko1 Ekspert
10. september 2016 - 16:31 #5
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2016 - 17:03 #6
Det er jo en meget lille HDD. Den jeg prøvede med var på 1TB.
Avatar billede poko1 Ekspert
10. september 2016 - 17:04 #7
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2016 - 17:27 #8
Ok tak for info. Den kendte jeg ikke. Vil dog stadig mene, at det er nemmere med MiniTool:-)
Avatar billede poko1 Ekspert
10. september 2016 - 17:30 #9
Så ville jeg sgu hellere have beholdt det gamle system hvor man bare kunne hjælpe
I stedet for et system hvor man bliver kaldt Forsker ETZ, O.S.V  ved at gå ud på internettet og hente hjælp
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2016 - 18:31 #10
" ved at gå ud på internettet og hente hjælp "
Det gør du jo også selv. Og det ville da også være tåbeligt ikke at hente hjælp hvor man kan få den. Det har været brugt hele tiden, også af de kendte brugere.
Betegnelserne Forsker osv. bryder jeg mig heller ikke om, da det er totalt misvisende.
En forsker er selvfølgelig en som forsker, og ikke en som bare skriver indlæg på E.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
10. september 2016 - 21:25 #11
Tak. vender tilbage. Jo mit TV (fladskærm) tilbyder selv at formatere USB stikket.
Så skal man indtaste en kode.

Og den ved jeg ikke hvad er !

Har overtaget den brugt fra et familiemedlem.

Har prøvet 123 * 1234 * 12345* 123456
Avatar billede poko1 Ekspert
10. september 2016 - 22:04 #12
I Mit Samsung har jeg aldrig ændret fabrikskoden så jeg skal bare taste 00000
Avatar billede 220661 Ekspert
10. september 2016 - 23:03 #13
Er man tilpas nørdet, ja så er kommandoprompt sikkert en god ide.
Er man ikke så god en computer bruger, så er programmet nemmere for dem der skal have løst et problem. Det giver et bedre overblik for dem.

Kan derfor ikke se at det ene forslag skulle være bedre end det andet??

Men poko1 det har du jo altid et bud om. Og en unødig diskussion det kan du jo altid starte. Og det er kedeligt både for os der prøver at hjælpe, men så sandelig også for spørgeren.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. september 2016 - 20:09 #14
T*A*K for deltagelsen ... Og hjælpen
Avatar billede claes57 Ekspert
11. september 2016 - 20:35 #15
via dit tv modelnavn - så slå op på producentens hjemmeside og se i manualen.  Der står ret sikker den kode, du kan/skal bruge.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. september 2016 - 22:31 #16
Tak. claes57 ... Kigger i morgen ...