Avatar billede kthiesen Novice
21. september 2016 - 16:14 Der er 1 kommentar

gendannelse

Hej

Jeg har fået ny iphone og har gendannet fra sikkerhedskopi for 14 dage siden.
Min Exchange har ikke virket med mail, men jeg har fyldt data i kalenderen.
Uden at tænke over konsekvensen har jeg efter en google søgning slettet min exchange konto og sat den op igen, så den nu fungerer (mistænker at password ikke kom med over ved gendannelsen).
Desværre forsvandt mine kalender noter og dem skal jeg bruge.
Min nye iphone har sikkerhedskopieret til icloud.
Kan man trække en to dage gammel sikkerhedskopi i stedet for den nye den lavede i aftes, så jeg kan gendanne min kalender og nøjes med at skrive kodeord ind i min exchange?

Bedste hilsner
Kristen
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. september 2016 - 18:56 #1
Hmm - så vidt vides har du kun én sikkerhedskopi liggende i skyen; den er ikke versioneret, så ændringer fra før sidste backup er tabt.