Avatar billede kirstine12 Juniormester
23. september 2016 - 11:28 Der er 16 kommentarer

Revo uninstall freeware

Søger det program, men får ved en fejl downloaded pro, som er et købe program.
Findes der ikke freeware mere eller kan nogen give et link?
vh
Avatar billede Nina Forsker
23. september 2016 - 12:04 #1
Avatar billede kirstine12 Juniormester
23. september 2016 - 12:10 #2
Tak Nina, men et link til at fjerne revo pro tool først. Har jegheller  ikke kunne finde.
Tror der går kludder i det ellers.
vh
Avatar billede Nina Forsker
23. september 2016 - 12:20 #3
Hej Kristine, du skal nok manuelt fjerne programmet så..

Tryk på windows knappen - søg Kontrolpanel - Gå under programmer - Fjern et program - Find Revo Pro - Tryk på det så det er markeret - Tryk Fjern.

Nu skulle det gerne afinstallere.

Mvh. Nina
23. september 2016 - 12:41 #4
HEJ,

Bare lige en lille side bemærkning:

Skulle programmet indeholde låste filer, som ikke lader sigf fjerne ved en manuel sletning, må du slette via KONTROLPANEL // FJERN PROGRAMMER.

Hjælper dette ikke er der en anden langt mere avanceret og kompliceret metode, men den kommer jeg tilbage til hvis den nemme metode ikke kan klare opgaven.

Kristian
Avatar billede 220661 Ekspert
23. september 2016 - 13:00 #5
Man burde kunne fjerne programmet og få slettet resterne med CCleaner:
Bruger dette program til generel oprydning.
https://www.piriform.com/ccleaner/download/standard

http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2016 - 13:46 #6
Jeg mener ikke der er grund til at fjerne programmet hvis det virker, og det går jeg ud fra. Det vil køre som en prøveversion og derefter gå over til ikke at være pro.
Avatar billede Uvanga Ekspert
23. september 2016 - 15:41 #7
Jeg selv oplevet dette. Efter den gratis testperiode skal man opgradere til pro udgaven.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. september 2016 - 16:43 #8
#7 virker ikke mere, eller går det tilbage til free udgaven?
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2016 - 17:16 #9
Jeg mener at man efter en prøveperiode skal betale, ellers nedgraderes programmet.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. september 2016 - 17:18 #10
#9 Ok. Jeg har selv kun brugt programmet i den frie udgave, så jeg kender ikke proceduren når den går fra det ene til det andet :-)
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2016 - 17:49 #11
Det er vist det mest rationelle for et firma at nedgradere prøveprogrammer, i stedet for at lukke og miste kontakten til en bruger, som måske opgraderer senere, eller anbefaler programmet til andre.
Avatar billede Uvanga Ekspert
24. september 2016 - 05:44 #12
#8 Der skete det, at når jeg klikker på det ikon jeg har på mit skrivebord, popper der et login vindue op. Her forlanges så en licenskode. Hvis man downloader Revu hver gang man skal bruge det, starter prøveperioden måske forfra? Det er jeg ikke klar over. Dog vil jeg tro de holder lidt øje med downloaders MAC-nummeret. Jeg valgte at betale for programmet, da jeg synes det er udmærket til at rydde op i diverse programstumper.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. september 2016 - 07:50 #13
Du kunne nu sagtens have blevet af med alle oplysninger hvis det var. Er oprydning i registeret, og en kørsel med CClaeaner havde fjernet disse oplysninger.

Held og lykke med proff programmet af Revo :-)
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2016 - 18:30 #14
@ Kristine, fandt du ud af noget?
Avatar billede kirstine12 Juniormester
11. marts 2017 - 20:09 #15
undskyld sent svar, min pc gik ned med win 10 opgradering og jeg starter på en frisk med en ny. Tak for svarene.
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2017 - 10:49 #16
Ok!