Avatar billede ZeZe Novice
03. oktober 2016 - 08:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PowerPoint 2010 kan ikke gemmes

Jeg skulle lave nogle ændringer i en tidligere ppt presentation, men når jeg prøver at gemme, står der "PowerPoint fandt en fejl, at det ikke kan rette. Du bør gemme præsentationer, afslutte og genstarte PowerPoint".

Der er ca 60 slides og der er tale om powerpoint 2010.

Jeg har prøvet at kopiere alle slides til en ny presentation og gemme, men det lykkedes ikke.

Jeg værdsætter meget hvis I kan komme med bud. Jeg har en forelæsning til på onsdag og kan ikke komme videre.

På forhånd tak
Zeynep
Avatar billede supertekst Ekspert
03. oktober 2016 - 10:08 #1
Vil godt prøve at se på din PP.
www.supertekst-it.dk | Kontakt - så sender jeg min mailadresse.
Har office 2007 & 2016
Avatar billede anedi Ekspert
03. oktober 2016 - 10:28 #2
Avatar billede milter Ekspert
03. oktober 2016 - 11:58 #3
Avatar billede ZeZe Novice
03. oktober 2016 - 12:48 #4
Tak for jeres svar. I mellem tiden har jeg også fundet ud af at problemet er med billeder, lige som det står i linket milter har sendt.

Men selv om jeg ikke har ændret alle billeder (compress) kunne jeg pludselig gemme igen...

Jeg kan ikke forstå hvorfor man kan gemme nogle gange, men ikke andre gange.

I alle omstændigheder er det akut problem er løst og undervisning kan holdes. Mange tak igen.
Zeynep