Avatar billede lokesa Juniormester
10. oktober 2016 - 08:57 Der er 1 løsning

Excel Merge til gmail

Hej,

Jeg har en lille udfordring.

jeg skal sende mail ud til 700 medlemmer. adressekartoteket er lavet som en Excel fil. er der et tilføjelses program eller andet man kan gøre så man kan sende det fra en almindelig gmailkonto?
Avatar billede ebea Ekspert
10. oktober 2016 - 09:33 #1
Jeg tror at dette Link, kan føre dig til løsningen. Læs hele instruksen igennem, og du er på vej.
http://steffondavis.com/customize-mass-emails-with-gmail-mail-merge-tutorial/