Avatar billede Michael Kofoed Olesen Juniormester
10. oktober 2016 - 19:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke indsætte et nyt ark???

Hej eksperter

Jeg har et lidt omfattende regneark (i min verden) med 6 arkfaner i bunden. Nu vil jeg så gerne tilføje en ny arkfane, men det kan jeg ikke. Der sker intet når jeg klikker på tilføj og heller ikke hvis jeg bruger genvejen. MEGA underligt. Har aldrig været udsat for dette før.
Nogen der har en løsning på dette?? Eller en forklaring?
Avatar billede Michael Kofoed Olesen Juniormester
10. oktober 2016 - 19:24 #1
Det skal lige tilføjes, at jeg heller ikke kan slette arkfaner... Jeg må have trykket på et eller andet mærkeligt på et eller andet tidspunkt.
Avatar billede ebea Ekspert
10. oktober 2016 - 19:31 #2
Hvad hvis du holder Shift nede, og trykker på F11 ?
Avatar billede ebea Ekspert
10. oktober 2016 - 19:41 #3
Ellers prøv at checke oppe i menu linjen, under "Gennemse" og "Beskyt projektmappe", og se om der er flueben i "Struktur". Og hvis, så fjern flueben, og prøv at se om det ændrer muligheden.
Avatar billede Michael Kofoed Olesen Juniormester
11. oktober 2016 - 05:54 #4
Super!! Mange tak for hjælpen! ? Det var fluebenet under struktur den var gal med.