Avatar billede shfbll Juniormester
12. oktober 2016 - 17:35 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

time beregning over flere dag, samt timer i bestemte tidsrum

Jer er ved at lave en uge seddel , som selv kan regne mine timer sammen.'
jeg for for alle timer i døgnet jeg er afsted, dvs hvis jeg starter mandag morgen kl0630 og slutter igen fredag kl 2000  og så starter igen søndag kl 1230 og slutter kl 2400.

så skal jeg gerne have regnet timer mandag til fredag samt timer søndag. samt timer søndag fra kl 0000til  kl 2000 skal ogaå regnes for sig.

Ved dog ikke hvordan jeg kan indsætte det regneark jeg er i gang med, så det skal jeg også have lidt hjælp til

håber i kan hjælpe.
Avatar billede shfbll Juniormester
12. oktober 2016 - 19:46 #1
Avatar billede ebea Ekspert
12. oktober 2016 - 21:21 #2
jeg har prøvet at indsætte din opsætning i arket i Linket, herunder. Det jeg er i tvivl om, er dine arbejdstid Lørdag, hvordan du vil have den beregnet (Fra og til tidspunkt).
Prøv at kigge på det, og vend tilbage, med det som skal ændres ;-)
https://www.dropbox.com/s/je89h7klzchr2w9/Timeseddel-EKS.xlsx?dl=0
Avatar billede shfbll Juniormester
12. oktober 2016 - 21:36 #3
det der er med det, nogle gange skal jeg også have for timer lørdag. jeg kære som eksport chauffør, hvor jeg nogle gange holder weekend i bilen, og skal derfor have for alle timer også lørdag, men jeg for en anden sats fra lørdak kl 18:00 til søndag kl 20:00. men da det ikke er hver weekend kunne det være rart hvis ark'et selv kunne finde ud af det udfra mine start og slut tider. giver det mening???
Avatar billede shfbll Juniormester
12. oktober 2016 - 21:42 #4
Det ser rigtig fint ud, men kan det selv finde ud ad at det først er fra lørdag kl 18:00 til søndag kl 20:00 den skal regne timerne ????
Avatar billede ebea Ekspert
12. oktober 2016 - 22:21 #5
Jeg har opdateret arket, igen! Men hvad hvis du arbejder om Lørdagen?
Som det er nu, har jeg kun beregnet dit tillæg fra Lørdag  til Søndag, i det tidspunkt du angav.
Avatar billede shfbll Juniormester
12. oktober 2016 - 22:44 #6
Satsen er den samme uanset. Så bare jeg har de forskellige timer.
Altså fra mandag kl 00:00 til lørdag kl 18:00 + søndag fra kl 20:: til kl 24:00( en sats) og fra lørdag kl 18:00 og til søndag kl 20:00
Det skal lige siges de timer fra lørdag kl 18 til søndag kl 20 er et tillæg så de timer skal også regnes med i de andre timer,  men skal samtidig står for sig selv.  Giver det mening??
Avatar billede ebea Ekspert
12. oktober 2016 - 23:05 #7
Prøv at kigge på Arket nu, og se om det er det rigtige. Ellers vender du bare tilbage ;-)
Avatar billede ebea Ekspert
13. oktober 2016 - 09:37 #8
Jeg har lavet en ny "version", hvor jeg har skrevet timerne, så du kan angive dagligt, dine timer, uanset ugedag.
https://www.dropbox.com/s/59usuhi9ezdeb2m/Timeseddel-EKS-1.xlsx?dl=0
Avatar billede shfbll Juniormester
13. oktober 2016 - 18:31 #9
Jeg kan ikke åbne den sidste du har lavet ??
Avatar billede shfbll Juniormester
13. oktober 2016 - 18:33 #10
error (500) ??? ved ikke hvad det betyder
Avatar billede ebea Ekspert
13. oktober 2016 - 18:49 #11
Jeg har lige prøvet, og der er ikke problemer. Jeg ved ikke hvor din fejl opleves! Windows, eller?
Avatar billede shfbll Juniormester
13. oktober 2016 - 19:01 #12
jeg her windows 10.

men når jeg klikker på linket så skriver den bare error (500) ??
Avatar billede ebea Ekspert
13. oktober 2016 - 19:24 #13
Har du en mail adresse, så send en besked her på Eksperten.dk (klik på brev ikonet, oppe til højre), så kan jeg sende filen til dig.
Avatar billede shfbll Juniormester
13. oktober 2016 - 20:12 #14
det kan du tro jeg har, skal jeg bare skrive den her ??
da jeg ikke kan se hvordan jeg skariver en "ny" besked over under beskeder??
Avatar billede ebea Ekspert
13. oktober 2016 - 20:38 #15
Du kan klikke på mit profil navn, og der skrive en privat besked.