Avatar billede careteam Juniormester
19. oktober 2016 - 15:35 Der er 1 kommentar

Lyd fader automatisk ud

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind.
Jeg har en powerpoint fil der er lavet i PP2013, men på denne nye PC, sker der det at de lydfilder der er indsat forskellige steder i dokumentet, samt en enkelt videofil, starter med maks lydstyrke og efter 2 sekunder fader den lyden ud til at være næsten helt væk.
Jeg har testet lydene på en anden PC, der fader de ikke.
jeg har prøvet at slette lydene og sætte dem ind igen, men intet virker.

Nogen der kan give et bud???
Avatar billede jkrons Professor
19. oktober 2016 - 17:06 #1
Hvis det virker på andre pc'er/andre versioner af PP, er det måske et problem mewd pc'en, snarere end PP. Ikke mindst, hvis det kun sker af og til.