Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2016 - 15:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Er dette en normal mail fra Dropbox?

http://billedeupload.dk/?v=eHLoK.jpg
Jeg undrer mig over disse trin, det er jo ikke nogen Loge.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. oktober 2016 - 15:32 #1
jeg ser typisk, at jeg har fået mail fra dem - og logger så ind på min dropbox-konto uden at bruge links i mail. Hvis der står noget der, at læser jeg det - ellers kan det være lige meget.
Her kunne de først 6 trin være noget, der beroliger dine parader - og så til sidst lokker dig til at afsløre data ved at linke til en falsk login-side.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2016 - 16:33 #2
Nu har jeg undersøgt det nærmere på nettet, og jo den mail er vist god nok.
Det handler vist om sikkerhedskoder og mere plads:
"Du kan tilføje bonusplads til din Dropbox-konto eller indløse kampagneplads til kvalificerede enheder ved at gennemføre trinnene i Dropbox' Kom i gang. Disse trin giver en introduktion til det grundlæggende i Dropbox."
https://www.dropbox.com/help/295
Det har jeg slet ikke brug for, så jeg dropper Dropbox.

Tak for dit indslag :-)