Avatar billede allan1066 Juniormester
27. oktober 2016 - 13:08 Der er 10 kommentarer

Lukke spørgsmål

Hej
Er der en der kan hjælpe med hvordan man lukker et spørgsmål ned?
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. oktober 2016 - 13:12 #1
Hvis du har fået et svar, så trykker du på "svaret".
Der skulle gerne være en: Marker som løsning knap.
Avatar billede allan1066 Juniormester
27. oktober 2016 - 13:18 #2
Næh det synes jeg ikke der - kun "marker som løsning"
Avatar billede allan1066 Juniormester
27. oktober 2016 - 13:19 #3
Når man markerer som løsning så bliver spørgsmålet stadigt vist når jeg viser åbne spørgsmål
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2016 - 13:53 #4
Hvis du har fået hjælp, trykker du ved feltet med løsningen på "Marker som løsning"
Så skal der kumme en grøn streg i siden.
Hvis du ikke har fået hjælp, gør du det samme ud for noget du selv har skrevet, som "lukker fordi ..."
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. oktober 2016 - 13:59 #5
Jamen hele ideen med dette forum, er jo at du får hjælp og måske kommer der så en i morgen og har samme problem.
Skal han så spørge igen eller kunne finde dit spørgsmål og bruge løsningen derfra?
Derfor er der ikke noget der "lukkes/slettes", når det er ok.
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2016 - 14:08 #6
#5 Jeg er da enig med dig allerede i #1. Men jeg forstod spørgsmålet sådan, at når spørger ser på sine åbne spørgsmål, står det som åbent, selv om det er forsøgt lukket. Taler vi forbi hinanden? Spørgsmålet skal selvfølgelig ikke slettet :-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. oktober 2016 - 14:35 #7
#6 Mit svar var ikke til dig. :) Men ment til spørger. Men ja, ved ikke lige hvor han ser dem som åbne/lukkede.
For der kommer jo en fin streg, når de er løst ja.
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2016 - 14:43 #8
#7 Ok spørger må se efter en grøn streg :-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. oktober 2016 - 15:05 #9
Avatar billede 220661 Ekspert
27. oktober 2016 - 16:38 #10
Man kan altid tilføje og rette i løsningsforslag efter man har valgt et indlæg som løsning.