Avatar billede Krøyer Juniormester
31. oktober 2016 - 15:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Åh nej, nu ringer den kraftedeme ikke mere

Jeg sidder med min nye jomfrulige mobil og skal vælge ringetone. Og stort er pludselig savnet af min gamle "Åh nej, nu ringer den kraftedeme igen, nej nej nej nej". Jeg har lige brugt en times google-tid, uden held!

Nogle ideer til hvor den findes, hvis overhovedet mere.

Gode hilsner
Katja K
Avatar billede CRKrogh Ekspert
31. oktober 2016 - 15:32 #1
Hej, Katja.

  Ikke for at være en lyseslukker, men de links jeg har kunnet hitte, peger alle på noget tilbage fra 2007!!! Det er nok desværre tvivlsomt, om der overhovedet er liv i noget af det.

De bedste hilsner
Avatar billede Krøyer Juniormester
31. oktober 2016 - 16:53 #2
Kære Krogh
Ja, jeg er næsten klar over dødssejleren. Var selv tilbage til 05, og de fleste links var enten døde eller omdirigeret. Stødte endda på en øllebrødsopskrift i blandt...åh, nej! :-)
Avatar billede Krøyer Juniormester
01. november 2016 - 01:51 #3
Nu står verden (næsten) ikke længere! ÅH NEJeren er fundet!! Jeg er heldigvis lige så stædig som budding er besynderlig, så efter en hel aftens Google-nørderi...TA-TA!
Den ligger simpelthen på: webapp.zedge.net som nr.2 og hedder Kraftedme.
Mit trænede øre mener det er en genindspilning, men den er stadig vidunderlig :-)
Enjoy!!!!

Katja