Avatar billede Mads Juniormester
02. november 2016 - 20:09 Der er 3 kommentarer

Ide til hjemmeside?

Hej. Jeg har tænkt at lave en hjemmeside men ved ik helt hvad den skal handle om. Har overvejet at lave en hjemmeside hvor man kan få hjælp til forskellige slags problemer med ens computer eller netværk. Men har i nogen gode ider til hvad vi mangler lige for tiden? Så skriv da gerne.
Avatar billede keysersoze Guru
02. november 2016 - 23:45 #1
Det bliver nok meget svært at få succes med noget bare fordi det mangler fx hvis det er inden for et emne man ikke selv brænder for - men man kan jo skabe et behov ved virkelig at brænde for det og lave et fedt produkt.
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2016 - 01:32 #2
en webside sku jo gerne handle om noget du har forstand på. :)
at oprette en konkurrent til eksperten, synes en dårlig ide :)
Avatar billede Markkallstroem Juniormester
04. november 2016 - 22:42 #3
Du skal da ikke bare oprette en website for at oprette et website.

Gør det fordi du brænder for det eller fordi du kan se en god forretning i det... Det er svært at få folk til at give dig de gode idéer. Det er bedre selv at deltage i nogle iværksætterworkshops og følge lidt med på diverse blogs som f.eks. amino.dk

Jeg har selv hjemmesiden http://www.konkurrencer-nonstop.dk