Avatar billede Anton Aagaardd Praktikant
03. november 2016 - 19:14 Der er 3 kommentarer

Kan man fikse Grafikkortet?

Hej alle.

Jeg har fået et grafikkort af en af mine venner. men da vi satte det på plads inde i min computer. fandt vi ud af at den laver streger i skærmen. men jeg er lidt uklar, om det kan fikses?

Anton, tak på forhånd
Avatar billede milter Ekspert
03. november 2016 - 19:41 #1
Så skal du først fortælle os, tre ting:

1: Computerens fabrikat og modelnummer/ -navn
2: Grafikkortets fabrikant og modelnummer/ -navn
3: Styresystem
Avatar billede 220661 Ekspert
03. november 2016 - 21:05 #2
Kan sikkert fixes. Men er det umagen værd?
Vil tro det er et ældre et af slagsen, hvor nyere og sikkert billigere kort har overhalet det indenom :-)
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2016 - 10:34 #3
det er min opfattelse at streger på skærmen, er defekt ram i grafikkort.
du kan være heldig de ikke er der så tit, men efter hvad jeg ved, så er de ram fejl i det.

en opdateret driver ændrer det næppe. det er det første man forsøger.

prøv at belaste det med et 3d spil og se hvordan det ter sig...