Avatar billede rhl2401 Mester
06. november 2016 - 11:08 Der er 3 kommentarer

Firefox 49.0.2 viser hjemmesider forkert

Hej. Jeg resatte i går min computer fra et fuldt og proppet Windows. Der viste både firefox, chrome og chrome canary hjemmesider forkert som om de ikke henter stylesheetet. Det gælder Facebook, eksperten, osv. Det er et problem med næsten alle hjemmesider. Hvis jeg er heldig, kan de blive vist rigtigt, hvis jeg opdaterer den (F5) mange gange. Ind i mellem viser den også bare en blank side.
Nu på den helt nye installation er det det samme. Så der er ingen forskel. Jeg har komplet reset'et det. Altså ingen backup eller lign. Alt er helt nyinstalleret.
Jeg ved virkeligt ikke, hvad jeg skal gøre ved det.

Windows 10 Pro.
Fin internetforbindelse (ca. 50 mbit).
Der er pt. installeret ca. 11 programmer på den nye installation.

Håber I kan hjælpe mig :)
MVH
Rasmus
Avatar billede rhl2401 Mester
06. november 2016 - 11:19 #1
Det skal også siges at jeg har prøvet på 4 forskellige netværk.
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2016 - 14:51 #2
det sker af og til hos mig også, at browseren ikke før css og så viser en gang uformatteret hjemmeside.

et skyldes fejl i tcp/ip protokollen, fordi computeren tror den har fået de pakker der skal til, inden den viser noget.

der er noget galt med netkortet, så i indstillinger for netkort, slå alle former for strømstyring fra. og hvis problemet fortsætter, få din udbyder til at check for bitfejl på din forbindelse. (de sender en fra tdc der måler på kablet)
Avatar billede rhl2401 Mester
06. november 2016 - 19:24 #3
Jeg er ikke helt med på, hvor man laver indstillingerne for netkortet. Og siger du at der skulle være fejl på 4 forskellige internetforbindelaer? Det er både skole og to hjem samt hos en ven ... Er det ikke lidt usandsynligt? De andre PC'er virker også fint.